Hjälp!

Funderat lite, det är ganska mycket skvaller det ska skvallras om. Så jag tänkte att jag kanske behöver lite hjälp. Jag lägger ut en s.k 'hjälpannons', nä haha, men skulle vara tacksam om någon ville hjälpa till och driva bloggen!
Men självklart har jag lite krav!

- Helst vara 14+
- Ha lite egenskaper i PS
- Kunna göra en design + header

Mejla mig på [email protected]

Det kommer att ta ett tag innan jag väljer ut någon, beror på hur många som kan tänka sig att hjälpa till!

Update: Vill också tillägga att det har varit lite problem med mejlen sen igår, så om någon av er läsare har skickat något så har jag inte fått det! Så skicka gärna igen isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0